Anger management?

Standard

Sunt extrem de impulsivă. Nu cred că mi-am dat seama de asta decât de curând, când mi-am permis să mă analizez un pic. Pe cât sunt de calmă şi optimistă în general, poate prea veselă uneori, cu atât sunt de vulcanică în situaţii de stres. La mine furia nu se manifestă cu lacrimi de neputinţă, ci cu obiecte aruncate şi ţipete care urcă foarte sus pe scala decibelilor. Nu sunt genul persoană cu care ai vrea să te cerţi, fie şi în glumă. La urma urmei, totul este personal.

Şi aparent mai nou îmi manifest furia în vis. Eu am un istoric destul de interesant cu visele, chiar dacă se spune că visul e doar o plăsmuire a imaginaţiei noastre. Încă de când am fost mică am avut o imaginaţie bogată, uneori chiar prea bogată, ajungând la limite tulburătoare. De multe ori mă aflu analizând ce aş face dacă m-aş afla într-o situaţie critică, îmi plănuiesc fiecare pas care trebuie parcurs. Nu e necesar ca lucrul respectiv să se întâmple, totul ţine de a fi pregătit. Nu-mi place să fiu luată prin surprindere. Poate doar dacă este vorba de o petrecere surpriză.  :)

One response »

Lasă un răspuns

