Nu mă mai joc!

Standard

Cred că tocmai mi-am dat seama de ce nu am mai scris nimic pe aici! Cu câteva minute în urmă am scris un textuleţ destul de drăguţ despre cum sunt eu irascibilă şi cum nu ai vrea să te cerţi cu mine, ba chiar am povestit şi despre visul pe care l-am avut azi noapte, unul destul de interesant zic eu şi… BANG! Cum am apăsat butonul de „Publică” a dispărut totul mai ceva ca Houdini. Vanished! Gone! Nu pot să-mi explic de ce WordPress are ciuda asta impresionantă pe mine, însă nu-mi place! Şi m-am supărat. Nu mă mai joc!

6 responses »

      • bah si eu am patit asta cu postul de aseara:))dar l am gasit undeva aruncat prin ciorne:)) nu era tot..dar o bucata semnificanta..ramasese

Lasă un răspuns

