Vă doresc multă fericire în vieţile voastre virtuale

Standard

Am o problemă cu cei care se sărută – cei care se sărută doar de dragul pozei care le este făcută. Iar apoi, desigur, ajunge pe Facebook, hi5, myspace sau orice altă reţea de socializare mai există. Mi se pare aşa de… kitschos faptul că eşti într-o relaţie(nu contează de când) şi de când eşti în relaţia respectivă nu mai respiri decât aerul persoanei „iubite”, nu mai faci nimic care să presupune absenţa ei şi mai grav, uiţi de prietenii care ţi-au fost alături până atunci.

Mie mi s-a întâmplat chestia asta de 3 ori aşa că nu mă mai surprinde nimic. Trei persoane pe care le-am crezut prietene mi-au întors spatele puţin câte puţin – metaforic vorbind deoarece mai exista şi acea comunicare de suprafaţă, cu întrebări şi răspunsuri simple de genul „Ce mai faci?”, „Bine, tu?”. Ceea ce e şi mai interesant este faptul că, atunci când aveau probleme amoroase, veneau şi-mi citeau romanul iubirii lor imposibile/dureroase/PERFECTE. Iar eu, cu un zâmbet, stăteam şi ascultam până m-am plictisit şi le-am zis că gata.

Ţin minte că la un moment dat una dintre ele mi-a şi zis „Când stăteam cu X tu nu m-ai mai chemat să ieşim”. Am rămas mască. Adică, după ce că tu nu mai dai niciun semn doar din an în Paşti deoarece eşti ocupată să ieşi cu „iubi”, tot eu sunt de vină. După ce să te chem? Ca să-mi zici „Ştii, azi aveam planuri…”. No thank you!

Lumea e plină de pseudoiubiri şi pseudoîndrăgostiţi care vor să arate lumii pseudofericirea lor. Nu exista iubire adevărată în ziua de azi. Există doar minciună şi prefăcătorie, există doar poze de profil fericite şi 100 de likeuri şi comentarii. Există doar X is in a relationship with Y, prima dată pe Facebook, apoi în viaţa reală. Vă doresc multă fericire în vieţile voastre virtuale…

One response »

Lasă un răspuns

