2am

Standard

Ignoranţa loveşte România. Televiziunile şi, implicit, emisiunile de divertisment nu mai reuşesc să facă faţă valului de filmuleţe postate pe Youtube de diferiţi useri, prezentând nişte oameni simpli din popor care au avut neşansa de a fi prinşi într-un moment prost sau, din încercarea de a vorbi cât mai elevat, au sfârşit prin a se face de ruşine în faţă unei întregi naţiuni.

Astfel dicţionarul urban român de sintagme şi a ajuns să fie îmbogăţit prin expresii de genul „perversă ca pe Târgu Ocna”, „sunt in the middle of the people, e ok bă” sau legendarul „nu ştiu de-astea”. Ceea ce mi-a atras atenţia char şi în cazul meu este uzualitatea lor. Am ajuns în acea stare în care orice cuvânt care a fost folosit într-un anumit context sau cu o anumită intonaţie să mă facă să râd deoarece îmi aminteşte de autorul lui.

Generaţia noastră îşi găseşte distracţia şi amuzamentul în cele mai ciudate locuri, lucru deseori neînţeles de către părinţi sau de către profesori. Chiar dacă s-ar conveni să încercăm să dăm dovadă de puţină compasiune şi empatie, noi tot o să continuăm să ne amuzăm de fiecare filmuleţ de pe Youtube, căci viaţa oricum nu e aşa roz precum e înfăţişată în filme.

Trist, dar adevărat…

8 responses »

  1. shakespear are „a fi sau a nu fi” noi avem „suntem golani sau numai suntem” .. ..l-au invitat pana si la balul balurilor din constanta ..

    • La noi i-au chemat anul trecut pe cei de la DeepCentral. Au tras o ţeapă de zile mari căci au făcut ăia fiţe şi nu au vrut să cânte numai când au avut ei chef. Iar când au cântat, au băgat 2 melodii(că mai multe n-aveau) şi au plecat.

  2. nam nici o tangenta cu muzica romaneasca asa ca nu pot spune nimic despre deepcentral ,dar cluburile sunt cea mai mare cacealma [..] mereu promit ca aduc pe nu stiu cine si mereu gasesc o scuza si nu vine nimeni

    • Eu ascult foarte puţină muzică românească, iar cei pe care îi ascult sunt destul de necunoscuţi. Oricum, pe mine nu mă prea impresionează ceea ce ţine de cluburi.

Lasă un răspuns

