Babe, babe

Standard

Se spune că există două metode de alegere a Babei. Prima ar fi alegerea de bună voie şi nesilit de nimeni a unei zile în intervalul 1-9, iar a doua ar fi în funcţie de ziua în care te-ai născut, însumându-se cifrele care compun data. De exemplu, 27: 2+7=9. Sau 29: 2+9=11; 1+1=2. Quite simple!

Eu anul ăsta am de gând să fac un mix experiment. Baba pe care mi-am ales-o a fost cea de 7, însă după ziua mea de naştere, ar fi cea de 9. Pe 10 martie am să compar zilele şi să văd care dintre aceste cifre îmi va purta noroc.

Am ziceam, azi a fost baba mea. Judecând după vreme, se pare că îmi voi schimba des stările des anul acesta. Nu ştiu cum a fost la voi, însă ziua de azi pentru mine s-a caracterizat în felul următor: cer înnorat →ninsoare→senin→soare + vânt. Super aşa-i?. Dacă e să fie adevărată zicala din popor, atunci chiar mi-e milă de persoanele din jurul meu. Eu ca si temperament şi personalitate sunt situată între extreme căci mă enervez destul de uşor şi uneori din nimicuri, însă îmi trece la fel de repede, după ce mă descarc. Aş putea spune că sunt chiar extrem de implusivă. Însă am şi un autocontrol pe măsură. Depinde şi de cine aruncă zarul! :))

Lasă un răspuns

