02 – 03.

Standard

M-am trezit şi eu acum pe ultima sută de metrii că se termină şi minunata lună februarie şi că vreau neapărat să scriu ceva! Să fac o retrospectivă a lunii e prea mult, căci oricum nu pot zice că s-au întâmplat lucruri chiar atât de importante. Şi dacă s-au întâmplat, le păstrez pentru mine.🙂

Să zicem doar că ultimul weekend din lună a fost una destul de tumultoasă, care s-a lăsat cu muuuult scris. Ceea ce mă enervează şi mă deranjează extrem de mult la profesori este faptul că toţi au impresia că noi avem un camion de timp la sfârşitul săptămânii, aşa că ne „oferă” ei soluţii alternative de ocupare. Nu mai puţin de un portofoliu la română(şi nu vă gândiţi la câteva pagini printate, nu!), 10 exerciţii kilometrice la engleză, 4 exerciţii la germană şi un test la economie. Mai adaugă la asta o durere urâtă de cap şi puţine ore dormite! Recipe for success!

Aaa da! Că tot mi-am adus aminte. Mă gândeam să mai „înfiinţez” o categorie cu obsesii mici şi mari, toate ale mele. Poate am să fac asta chiar  acum. Stay tuned! Ne mai auzim în Martie!

PS: aţi cumpărat mărţişoare?🙂

 

Lasă un răspuns

