Declaraţii de dragoste

Standard

Băieţii de la mine din clasă sunt foarte inventivi atunci când este vorba de iubire şi romantism. Aceşti Don Juani în devenire, inspiraţi de magia fermecătoare a zilei Valentinului, au spus cele mai frumoase cuvinte, pe care orice fată visează să le audă de la cel iubit. Dudu şi Ionuţ, this one is for you guys! :))
PS: v-am zis că vă pun copyright😀

Eşti

  • Muştarul de pe mici
  • Şiretul de la bocanci
  • Betoniera care îmi amestecă viaţa
  • Clanţa de la uşa
  • Cizmele de gumă cu care mă încalţ când mă duc să dau de mâncare la porci
  • Motivul pentru care mă spăl pe dinţi dimineaţa
  • Coaja de la pita caldă
  • Şaua de pe cal
  • Coada de la topor

Dacă viaţa mea ar fi un şantier, tu ai fi betoniera(căci fără ea nu poţi face nimic). :))))))

Lasă un răspuns

