Te faci că-i soare!

Standard

Iubesc vremea asta. După atâtea zile de frig, ger şi îngheţ, temperaturile de acum par absolut divine. Mai că nu-mi vine să cred că fix acum o săptămână mi-a îngheţat părul mai ceva a apa în Siberia. Da… mi-a îngheţat părul. Când am ajuns acasă(pe la 3 jumate noaptea ce-i drept, dar asta nu mai contează acum), firicelele mele rebele erau îmbrăcate cu zăpadă mai ceva ca un brăduleţ de Crăciun. De gene nici nu mai zic, au fost suficiente două clipiri după de am intrat în casă, că m-am înnegrit mai ceva ca exorcista. Rimelul ăsta :)))

Cum ziceam, iubesc vremea asta. După atâtea săptămâni în care am văzut alb în faţa ochilor şi, mai ales, după atâta polei, e mai mult decât o binecuvântare. De mă vedea cineva ce acrobaţii făceam în aer ca să nu alunec pe gheaţă, mai mult ca sigur murea de râs. Demn de filmele cu proşti!

În altă ordine de idei, ce repede a trecut şi vacanţa! Ştiu, ăsta e probabil primul lucru care se spune despre o vacanţă în general, dar ce să-i faci dacă mai e şi adevărat?! Probabil că timpul trece mult mai repede atunci când ai ce face.

În încheiere aş dori să remarc faptul că nu am mai scris nimic atât de neinteresant şi plicticos ca lucrurile de mai sus. Sper că „melodia” de mai jos îl va mai condimenta puţin.😀 Au revoir!

Lasă un răspuns

