Mi-ai închis cuvintele în inimă şi ai furat cheia

Standard

Simt că am atâtea de spus însă nu pot să deschid gura. E ca şi cum mi-ai fi furat glasul, puterea de a-mi deschide gura şi de a vorbi. Mi-e teamă că mă vor înghiţi cuvintele. Mi-e frică să zic ceva greşit. E ciudat. Eu, cea care întotdeauna are ceva de zis, cea care insită să aibe mereu ultimul cuvânt, eu… să nu ştiu ce să zic. Mă încearcă atâtea trăiri şi sentimente, încât sunt confuză. Mă induc toate în eroare. Acum simt că aş şti răspunsul, în clipa următoare îmi demonstrezi contrariul. Mă zăpăceşti. Mă porţi în dansul ăsta complicat, mă învârţi şi mă ameţeşti. Mi-ai închis cuvintele în inimă şi ai furat cheia. Ai ascuns-o unde numai tu ştii. Ai ascuns-o şi… tac.

Lasă un răspuns

