BTB

Standard

Ştiţi ceva?! I’m back! Da, ştiu, numai când am zis că voi lua o pauză. Pauza a fost luată de mult timp, însă cum a fost pauză, nu m-am obosit să vă zic şi vouă că sunt într-o pauză. Deci, m-am întors! Mama’s back to business ;;)

Poate s-ar cuveni o urare aşa ca de Anul Nou, chiar dacă e cam „târziu”. Poate… că o să o las pentru la anu’. Pentru că O SĂ FIE „la anu'”. All you pessimists can bite it!😛

Mă, m-am gândit şi la un fel de comparaţie faţă de Andreea cea de anul trecut şi la Andreea cea de anul acesta, însă ar trebui prea mult de scris şi, după cum ştiţi, numai ce m-am întors.

That’s all folks!

Lasă un răspuns

