Ce-am mai râs

Standard

Astă-seară am râs cum nu am mai râs de mult. Bine, eu zilnic găsesc câte ceva care să mă amuze, însă azi parcă s-au adunat toate şi au făcut un buchet frumos de râsete şi dureri de burtă.😀 Poate că a fost de vină ciocolata aia caldă, sau apa aia Borsec servită într-o sticlă numai bună de bulion. Sau poate chiar bomboanele alea Chokotoff de la Ionuţ.

Cred că am umplut crama de la Leul de Aur cu voioşia noastră, căci, deşi era plin, noi făceam gălăgie cât pentru un batalion. A fost o seară cu adevărat frumoasă, una de care-mi era dor, una la care am să zâmbesc de fiecare dată când îmi va vizita gândul.

Însă nu am să dor împăcată în seara asta(Deyutza ştie de ce :D). Bine bine, cel mai probabil am să dor ca un copilaş prostuţ, pierdut în lumea viselor.

În altă ordine de idei, voi aţi văzut reclama asta de la VH1? Cât timp am stat la Leul, au pus-o de cel puţin 7 ori, dacă nu chiar 10. Odată, a fost difuzată de 2 ori în 5 minute.

Aflată sunt motto-ul „For every yin, there’s a yang. For every Rock-star there’s an anti-rock star, and never the two shall meet. But what happens if they do meet?”, noua reclamă de la VH1 mă sperie. Legându-mă în primul rând de actorul din rol principal, eu nu vreau să fiu rea acum însă… e urât bă! E atât de ciudat încât toţi ciudaţii pe care i-am văzut până acum par candidaţi la miss sau mister universe. Şi degetele alea anormal de lungi îmi aduc aminte de ET, extraterestrul. Nu aş vrea să ştiu câte poate face cu ele.😀 Aaa da, cică îl cheamă Eric Lampaert şi este un comediant din UK. Din fericire, la TV nu este difuzată şi ultima parte, cea cu urinatul, pentru că ar fi fost prea de tot. Însă ce mă mai miră pe mine este publicitatea care i se face. Hai că asta a fost bună! Publicitatea făcută publicităţii.

Noi să fim sănătoşi că restul trece de la sine….

PS: ce-am mai râs! :)))))

One response »

Lasă un răspuns

