Taxi – Trag Un Claxon

Standard

Cei de la Taxi sunt absolut geniali, iar melodia aceasta nu face excepţie de la regulă! Versurile melodiei reflectă realitatea într-un mod cu totul original. Cine-a zis că nu mai avem muzică bună în România?! 😀

I:
Mă scol dimineaţa, mă duc la serviciu,
E un hobby de-al meu.
În fiecare zi mă intersectez
Cu o fată care merge la liceu.
Are nişte forme, o să fiu concis,
E concepută în ciudă, în ciuda mea, evident
Însă, ce pacat, încă n-a votat.
Sunt un bărbat normal, cu slăbiciuni normale
Acum pot fi fatale, aşa că:

Refren:
Trag câte-un claxon, când trec pe lângă ea,
Măcar atât să trag dacă nu pot altceva.

II:
Oricât aş privi şi din orice unghi
Problema-i încă minoră,
Aşa că ştiu că tre’ să cam stau în banca mea,
Însă atracţia e majoră.
Mă furnică insistent, foarte consistent
În zone analfabete,
Care nu cunosc legislaţie, când e vorba de…
Sunt un bărbat normal, cu slăbiciuni normale
Acum pot fi fatale, aşa că:

Refren:
Trag câte-un claxon, când trec pe lângă ea,
Măcar atât să trag dacă nu pot altceva.

Lasă un răspuns

