O colindă – 3 versiuni

Standard

Carol Of The Bells. Aş putea spune fără nicio reţinere că acesta este colinda mea preferată de Crăciun. Nu am găsit date despre această colindă în limba română, aşa că o să mă rezum să vă zic că este mai cunoscută şi sub numele de Ukrainian Bell Carol şi a fost compusă de Mykola Dmytrovych Leontovych în anul 1916. Pentru mai multe detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Carol_of_the_Bells

Versiunea BarlowGirl mi se pare cea mai reuşită. Armonia dintre vocile lor reuşeşte să capteze toată magia şi frumuseţea colindei.

Variantă pur instrumentală – calităţile lui George Winston de a mângâia clapele pianului pe notele acestei colinde sunt uimitoare.

Celtic Woman sunt cunoscute pentru vocile lor angelice, iar varianta lor este cu siguranţă una demnă de ţinut minte. Pe mine încă mă uimeşte violonista când cântă şi ţopăie în acelaşi timp!

One response »

Lasă un răspuns

