Perle şi perluţe

Standard

No, am reuşit să mai adun nişte perluţe la şireag ca să zic aşa. După cum se prezintă situaţiunea, până pe a 12-a o să avem unul de-ala, King XXL style. :)) Ok, ştiu că nu vă interesează introducerile siropoase aşa că… roll camera! Luaţi-vă popcorn şi enjoy.😀

Ora de istorie:

Profu’: Cine e interesat, poate s-o facă.
Eu: Ce să facă?
Iulia: Să facăăă :>… N-ai auzit ce-a zis?

Am făcut Asia? O parte din ea… care parte Dumnezeu mai ştie!

…comunism cu faţă umană…

Cultură de masă… cultura de sub masă… sau de masă de crâşmă

Liviu Rebreanu (…) otrăvit de membrii familiei. N-o avut viaţă bună cu nevasta.

numărul 10, scumpi

Profu’: Asta a făcut’o colega ta. (n.r. despre Gheorghe Zamfir)
Diana: Şi?

Unii vorbesc, pe alţii nu-i duce capul… asta-i oastea!

Ştii ce-i ăla lucru? Sau numa odihna?

Profu’: Ştii ce-i aia „cuantificare”?
Laura: Nu.
Profu’: Îţi recomand atunci Dicţionarul Explicativ al Limbii Române… DEX. Ai timp până luni să afli.

(eu şi Iulia după ce s-a sunat, deodată): Doamne ajută!

Ora de germană: (îl asculta pe Paul) Ionuţ: Fă-te mă că ştii!

Ora de latină: Tot Ionuţ(când l-a ascultat): Nici eu n-am crezut!(ce-am zis…) :))

Ora de geografie:

(înainte de test, eu :D): Să fie într-un ceas bun!

Ora de română:

Profa: Oamenii de pe toate planetele…

Profa: Zi tu Lavinia(către Antonia)
Anto: Doamna profesoară, vreau să ştiu dacă Lavinia vă era dragă.

Lasă un răspuns

