Ce-am mai făcut lately…

Standard

Nu pot să spun că am fost super-mega-hyper ocupată pentru că nu ar fi adevărat. Să zicem că am fost şi sunt parţial ocupată. M-am „angajat” în câteva proiecte pe care sper să le duc la capăt cu brio. Primul ar fi revista clasei, un proiect la tic. Momentan mă chinui să aflu tainele InDesign-ului, care mi se pare a fi extrem de complicat. O să-i dau eu de capăt până la urmă, căci vreau să fie perfectă revista.😀

Alt lucru pe listă este cu siguranţă Halloween-ul. Deşi la şcoală nu o să putem să-l ţinem din cauză că Sala Festivă este „ocupată” de nu mai puţin de 5 tone de nisip, mai mult ca sigur o să fie un party la bar la văru-mio. De asemenea, realizarea costumului va fi un pic mai complicată, deoarece… am nevoie de anumite haine care sunt mai greu de procurat. Cel mai sigur o să fie custom-made. :)) Şi nu, nu o să vă zic ce, va fi o surpriză. Adi, te rog nu mă da de gol şi aici, ok? :))

Să nu uit nici de Zilele Colegiului, care vor şi săptămâna viitoare. Asta implică o Seară de Folk marţea, Balul Bobocilor joia(plus un after-party :D) şiiiii… sesiunea de comunicări la mate. Da, mate! Cei care mă cunosc cred că se crucesc acum. Eu şi matematica – chibritu’ şi dinamita(asta o ştiu de pe Facebook :))). Pentru cei care nu mă cunosc şi încă se întreabă ce poate fi chiar atât de amuzant sau şocant, să vă elucidez misterul: eu, dragilor, sunt la filologie bilingv-engleză. Adică, mai pe româneşte, n-am nicio treabă cu matematica! :)) Şi de ce mă duc la sesiunea de comunicări la mate? Nu mă duc singură, staţi liniştiţi! O iau şi pe Iulia cu mine. :D  Pentru că ne-a rugat profa să prezentăm nişte creaţii de-ale noastre de anul trecut, de la mate. Şi când zic „creaţii” nu mă refer la probleme sau ecuaţii rezolvate, ci mai degrabă la nişte compuneri. Am publicat una dintre ele mai demult pe blog: → http://whitepearlblackocean.wordpress.com/2010/01/28/basm-matematic/

Iar pentru că acum am prins în mână altă compunere, tot de mine făcută, m-am gândit s-o public. Nu cred că există un loc mai bun decât aici ca să o păstrez!

2 responses »

Lasă un răspuns

