October's got those orange eyes

Standard

Nu o să vorbesc despre toamnă, deja e overrated. Ce-i drept, nici n-aş avea ce spune despre anotimpul ruginiu căci nu mi-am permis să-l admir în toată splendoarea lui. Poate altă dată… sau dacă nu la anu’. Iarăşi am lăsat timpul să treacă şi praful să se aşterne pe aici. Nu am nimic, sunt bine, sănătoasă. Doar că nu am reuşit să mă conving eu însumi că poate, aş avea despre ce scrie. Şi poate chiar am. Deşi… s-ar putea să nu fie foarte strălucit.

Oare v-am zis vreodată cât de mult urăsc minciuna? E drept că nu sunt nici eu fără cusur şi că am utilizat tehnica asta pentru a ieşi din situaţii nu tocmai plăcute, însă pot zice că am fost dintotdeauna sinceră faţă de persoanele din jurul meu. Poate de aceea am trecut prin numeroase prietenii, unele au durat puţin, altele şi mai puţin iar altele… durează chiar şi astăzi. Chiar îi ziceam lu’ Alle zilele astea că odată ce o persoana s-a „ars” cu mine, slabe şanse să mai aibă ocazia s-o mai facă încă o dată. Sunt orgolioasă, ştiu. Sunt genul acela de persoană care nu te sună dacă nici tu nu te deranjezi să o suni. Sunt puţine dăţile în care îmi calc pe orgoliu, poate chiar unice. Şi vă ajunge! :))

În schimb, pot spune că am ascultat foarte multă muzică zilele astea. Am (re)descoperit formaţii şi melodii noi şi ar fi păcat să nu vi le împărtăşesc.

Lasă un răspuns

