Pierdut: inspiraţie!

Standard

M-am săturat să tot deschid subiecte şi să nu le termin! Am vreo 4 chestii la gunoi să ştiţi.😀 De multă vreme încerc să scriu ceva concret, ceva care să vină din suflet însă e ceva care mă face să clachez. E ca şi cum toată inspiraţia mea s-ar fi risipit odată cu frunzele copacilor, iar eu am rămas cu mintea golită. Asta mă face să mă gândesc la o melodie de la Sonata Arctica, Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited.😀

Revenind pe tonuri mai sobre, în acord cu tema postului(căci e într-adevăr o atmosferă de priveghi pe aici prin parohia blogului), habar n-am ce s-a întâmplat. Am plecat la mama dracului în Germania, într-un schimb de experienţe de la liceu(NAH că am zis-o în sfârşit!).  Mi-am mai luat o pietricică de pe corazon.😀 Deci, de când am plecat în Germania şi am fost cam deconectată de prieteni, simt că ceva lipseşte. Nu mă întrebaţi ce, căci nici eu nu ştiu. Cert este că încă nu am găsit acel „ceva” şi mă simt un pic Incomplete. Azi e revarsare de melodii! :)) Aaa da, să nu uit să precizez că nu mai plec nicăieri până nu-mi împachetez prietenii cu mine.😀 E al naibii de greu să rezişti fie şi măcar o săptămână fără prieteni. At least, for me it was.

Poate e de vină toamna asta deprimantă, poate e de vină nenorocita aia de vară că a plecat fără să anunţe, sau poate e de vină capul ăsta tot mai zăpăcit. Dar în mod sigur e de vină şcoala asta agasantă. :)) Orice ar fi, eu o să stau cuminte(nici voi nu credeţi asta, nu?) şi o să aştept momentul iluminării, momentul în care o să mă simt din nou ca o Andree ce sunt! :))

One response »

  1. l-am citit si ieri l-am citit si azi:)ptr ca .. ni se intampla tuturor.. poti sa dai vina pe astenia de toamna ..dar nu e asta.. pur si simplu uneori golul din noi se accentueaza si ne da stari nu tocmai placute:)..
    dar trece…(pana data viitoare):>:D<

Lasă un răspuns

