New! Bosquito – Tobogan

Standard

Cu siguranţă vă aduceţi aminte de Bosquito. Ne-au încântat inimile şi petrecerile prin anii 2000, pe vremea când încă mai exista muzică adevărată.

Se pare că Bosquito s-a întors. Nu ştiu în ce context, însă cert e că au revenit cu o melodie chiar foarte tare. Vă las să o ascultaţi şi să judecaţi şi singuri, că sunteţi mari.😀

Azi e ziua mea
Dar-ar dracii-n ea
Înc-un an, înc-un an
S-a mai dus pe tobogan
E ziua mea
Ţine-oglinda, n-o mişca
Păru’ alb stă rebel
Însă zâmbetu-i la fel, la fel.

Timpul trece
Mă lasa rece
Pe dinăuntru am ramas la fel, ieieie
Timpul trece
Da! Mă lasa rece
De nu ştiu câte primăveri, ieieie
Păru-mi schimbă
Da’ năravul ba,
Timpu-mi schimbă
Da’ năravul ba, a, a, a.

Azi e ziua mea
Râd cu poftă şi se ia
Înc-un an, înc-un an
S-a mai dus pe tobogan
Iubita mea
Rock and roll pe canapea
Pe sub riduri, peste ani
Noi rămânem doi puştani, puştani.

ie,ie,ie,ie…

Timpul trece
Mă lasa rece
Pe dinăuntru am ramas la fel, ieieie
Timpul trece
Da! Mă lasa rece
De nu ştiu câte primăveri, ieieie
Păru-mi schimbă
Da’ năravul ba,
Timpu-mi schimbă
Da’ năravul ba, a, a, a.

Timpul trece
Mă lasa rece
Pe dinăuntru am ramas la fel, ieieie
Timpul trece
Da! Mă lasa rece
De nu ştiu câte primăveri, ieieie
Păru-mi schimbă
Da’ năravul ba,
Timpu-mi schimbă
Da’ năravul ba, a, a, a.

Lasă un răspuns

