Trăim în vise?

Standard

Am visat că urcam pe nişte scări şi m-am împiedecat şi am căzut pe burtă. Tu, în momentul acela , ca să le arăţi celorlalţi cât de grozav eşti, m-ai apăsat cu putere pe spate, făcându-mă să mă sufoc. Am zbierat, am zbierat cât am putut de tare, însă tu nu m-ai băgat în seamă. Mă zbăteam din răsputeri să scap, însă te-ai dovedit mai puternic. Râdeai cu râsul tău prostesc şi te amuzai de situaţia ăn care mă aflam. Te bucurai că aveai puterea în mâna ta, că erai şi tu în sfârşit undeva, acolo sus.

Dar nu m-am lăsat în faţa ta. Nu, căci sunt mult mai puternică decât tine. Am scăpat din mâinile tale. Şi atunci mi-am lăsat dispreţul şi repugnanţa pe care le simt faţă de tine să vorbească. Am sărit asupra ta asemeni unui animal aflat în primejdie, care-şi găseşte forţa necesară de a supravieţui. Mi-am folosit mâinile şi picioarele pentru a te lovi, pentru a te face să plăteşti pentru tot ceea ce mi-ai făcut. M-am descărcat în sfârşit. Cel puţin în vis.

2 responses »

    • Chiar nu este vorba de aşa ceva. Nu sunt adepta filmelor cu vampiri, deşi recunosc că-mi place Interviu cu un vampir.🙂

Lasă un răspuns

