Ehehe

Standard

Anul ăsta s-a întâmplat ceva cam ciudat aş zice eu. Ştiţi voi: septembrie, început de toamnă, sfârşit de vacanţă, început de an şcolar, frunze ruginii, castane, vânt, ploaie şi iarăşi şcoală. Bine, lista ar mai putea continua la nesfârşit, însă mă voi opri aici. După cum vă spuneam, anul ăsta mi s-a întâmplat ceva ciudat. Ce anume? Nu mă simt deloc tristă că a început şcoala. Dimpotrivă, mă bucur. Am o bucurie de-aia ştiinţifico-fantastică în mine ca să merg la şcoală de nu-mi pot explica. Cred că am probleme cu capul.

Probabil a contribuit la chestia asta şi faptul că am stat o săptămână în Germania şi că abia aşteptam să ajung acasă. Nu mi s-a mai întâmplat niciodată asta, să plec undeva şi să resimt dorul de familie şi prieteni atât de mult. My softer side is starting to come out apparently. :))) Glumesc şi eu acuma, ca tot omu’. În orice caz, mă bucur că a început şcoala. M-am şi săturat să stau toată ziua fără să fac nimic. Lipsa de activitate mă indispune.

Şi că tot am ajuns să menţionez şi vacanţa… nu pot zice că am făcut prea multe. Cred că punctul ei culminant a fost ARTmania şi apoi mult mai jos Germania. Iarăşi mă enervez… m-am săturat ca timpul să treacă aşa pe lângă mine iar eu să mă uit la el cum trece. Şi cel mai trist este că simt asta în fiecare an. Şi ceea ce e şi mai trist decât asta este că simt că orice aş încerca să fac nu o să reuşesc să trec peste asta. Dar cel mai şi cel mai trist este că am rămas fără inspiraţie! :)))))

One response »

  1. De obicei asta trece dupa prima saptamana, cand „intri in pita”! Dar ce iti pasa? Esti clasa a XI-a, nu ai nici un gand. E cea mai adevaratat clasa, a XI-a. Profita, ca trece liceul, trece si bucuria.

Lasă un răspuns

