Unii…ar merita să fie închişi

Standard

Notă: chestia asta ar fi trebuit postată ieri, însă au intervenit nişte chestii aşa că am lăsat-o on hold.

Un lucru pe care nu am să-l înţeleg niciodată este inumanitatea. Nu aş putea niciodată să ajung să pricep nici măcar 10% faptul că pe lumea asta, există nişte creaturi(nu merită apelativul de „oameni”) care pot să facă astfel de lucruri. Vă rog să daţi click ca să vedeţi la ce mă refer, deşi vă avertizez că imaginile nu sunt deloc plăcute.

Astfel de persoane mă fac să-mi fie silă că împărţim aceeaşi rasă – rasa umană. Se zice că şi omul este animal şi că instictul animalic tot îl are în el. Probabil, însă din moment ce afirmăm că suntem înzestraţi de asemenea şi cu gândire logică, fără să ne lăsăm ghidaţi de insticte, nu ar trebui să asistăm la asemenea scene. Mă doare să văd că unii oameni au decăzut atât de mult, că nu au conştiinţă, că nu posedă inteligenţa de a-şi da seama ce e rău şi ce e bine. Mă doare şi în acelaşi timp mă înfurie! Cum poate un om să fie atât de crud încât să facă un astfel de lucru?

Astăzi am aflat mai multe chestii despre ea. Nu mă apuc să traduc căci sunt sigură că în marea voastră majoritate, ştiţi engleză. Link: http://www.newsofap.com/newsofap-24116-26-croatia-katja-puschnik-antonia-miskic-throw-puppies-in-river–newsofap.html

Am rămas încă o dată… speechless!

2 responses »

  1. Asa cum deseori spun, astfel de oameni ar trebui nu inchisi, nici incarcerati, ci legati de un stalp si biciuiti! Biciuiti bine! In unele state din Statele Unite daca indraznesti sa nu iti hranesti animalele, esti pasibil de o amenda considerabila, chiar inchisoara. Batranul continent, nu stie de asa ceva. Nu sunt eu cine stie ce sustinator al drepturilor animalelor, dar condamn prostie, nebunia si excesul.

Lasă un răspuns

