Oh… speechless!

Standard

Iată că ne aflăm în ultima zi în ultima lună de vară… Începutul toamnei aduce mereu cu sine un sentiment parcă de singurătate, de o uşoară tristeţe, de nostalgie chiar. E regretul acela că s-a mai dus încă o vară, că nu ai apucat să faci tot ceea ce ţi-ai propus, că nu ai apucat să zici tot ceea ce aveai pe suflet. Însă nu trebuie să ne lăsăm cuprinşi de melancolie, aşa ca subsemnata de aici prezentă.

Chestia ciudată la mine este că mereu încerc să-i încurajez pe ceilalţi să facă nu ştiu ce sau să nu fie trişti din nu ştiu ce motiv, însă se pare că sfaturile mele nu au efect şi pentru mine. În marea majoritate a cazurilor încerc să dau sfaturi bune şi îmi place să cred că sunt bune, însă când vine vorba să le aplic şi pentru mine, ceva scârţâie. Aşa sunt eu, mai defectă! :))

Şi totuşi, simt că aş avea atât de multe de zis, atât de multe de scris, dar nu-mi găsesc cuvintele. Orice frază aş începe, nu pare să fie în acord cu gândurile mele. Poate până la urmă o să fac spam aici cu linkuri de pe Youtube. De ce? Because I’m a music addict!

7 responses »

  1. Nu vezi ca vremea merge in tandem perfect cu timpul? Nu a trecut bine august, si mi-e parut rau azi de dimineata ca nu am apucat sa scot haina cea groasa de la naftalina! Cel putin in Sebes, lucrurile merg astfel.

    Si cate carti ne-am propus sa citim! Liste pe birou, liste pe pereti! Dar macar le putem ignora, atat timp cat „ei” nu sunt cu gura pe noi, si putem citi ce ne place. Happy Holiday! What’s left of it!

  2. …….. pai da.. asa se intampla… doar nu vreai sa fii perfecta?:)) . undeva tre sa fie un defect.. doar ca stii ce nu inteleg eu.. de ce asta?.. de ce asta atat de mare… atat de evident incat te indeamna clar sa zici.. „hai sa mergem mai departe” doar ca de data asta altfel…:d

Lasă un răspuns

