Lucky 200

Standard

Iată că am ajuns şi la postul cu numărul fatidic 200. Nu ştiu câtă importanţă are asta, e doar o statistică, însă cum mie îmi plac numerele rotunde, cu multe zerouri după(de le-aş avea şi în portofel ar fi şi mai bine), m-am hotărât să-i închin un post special. Nu ştiu de ce nu am făcut asta când am „împlinit” 100 de posturi, sau de ce nu, după fiecare post. Ar trebui sărbătorită fiecare zi în care mă hotărăsc să scriu ceva, nu? :))

Şi cred că o să mă cam opresc aici. Poate câteva zile nu o să mai scriu nimic, simt că nu am niciun chef şi nimic interesant de zis. Şi cum mie nu-mi place niciodată să vorbesc prostii şi chestii fără sens, vă las aici cu melodia asta. Da, cred că apropie melancolia de toamnă.🙂

One response »

Lasă un răspuns

