Ce… oameni!

Standard

Nu sunt puţine momentele în care am făcut gafe. Bine, eu oricum merg pe deviza că omul cât trăieşte, învaţă însă eu una prefer să învăţ totul din prima, perfect, fără nicio greşeală. M-am obişnuit să calculez totul în mintea mea, la rece, şi abia după ce ajung la un lucru logic şi clar deschid gura să le împărtăşesc şi celorlalţi ceea ce am „copt”.

Nu-mi plac persoanele care nu au niciun pic de tac, care-şi dau drumul la gură fără să gândească. Nu cred că există dovadă mai mare de prostie decât faptul că-ţi laşi gura să meargă mai iute decât capul. Şi am avut de-a face cu multe persoane de genul acesta la viaţa mea. Şi tot nu am reuşit să le înţeleg. Chiar ar trebui să se impună o limită a prostiei, vorba aia… eşti mai prost decât prevede legea.

Azi de exemplu am fost până la Alba Iulia cu ai mei şi tata vroia să parcheze maşina. Parcheaz-o dacă ai unde! Un deştept şi-o plantat maşina pe două locuri, mai ceva ca-n filmele cu proşti. Când am ieşit din maşina i-am zis lui tata „Ce parcare de om tâmpit” iar tata m-a aprobat. Însă întâmplarea a făcut ca tocmai atunci proprietarul maşinii să-şi facă apariţia. Mai mult ca sigur m-a auzit. Foarte bine! Poate data viitoare când îşi parchează maşina o să acorde mai multă atenţie liniilor ălora trasate cu vopsea albă…

Lasă un răspuns

