…!

Standard

Vreau să şterg data de 6 august din calendar! Vreau ca de la 5 august să treacă direct la 7! Vreau să şterg data asta din mintea mea. De ce? Pentru că a fost una dintre, dacă nu cea mai neagră zi din viaţa mea. De-aia am şi amânat să scriu despre ea. Însă e inevitabil, ştiu că trebuie, ştiu că vreau. Ceea ce nu ştiu însă este cum. De aceea nu voi intra în detalli. Prefer să le ţin pentru mine căci aşa va fi cel mai bine.

Ieri a fost o zi blestemată încă de la început. Absolut tot a mers prost, nu a existat lucru pe care să nu-l fac şi să nu iese prost. Şi nu a fost valabil numai pentru mine…  În astfel de zile cel mai bine e să te închizi în casă şi să aştepţi ca ziua să se termine. Eventual să te ascunzi sub plapumă în pat. Nu zic sub pat căci e destul de urât pe acolo.

Nu mai vreau să scriu! Sunt atât de revoltată pe ziua asta încât m-am decis să nu-i mai dau atâta importanţă! Am plecat!

Lasă un răspuns

