La mulţi ani, blogule!

Standard

La mulţi ani blogule! Şi scuze că mi-am făcut timp abia azi să-ţi fac urarea tradiţională. Însă ştiu că tu nu te superi, nu te superi niciodată. Tu eşti mereu aici, aşteptându-mă să trec la tastatură şi să-mi las ideile să curgă…

5 august va rămâne o dată importantă pentru mine, iar 5 august 2009 a însemnat data la care mi-am pus inima şi mintea la încercare şi am început acest blog. Şi am profitat de fiecare clipă. Nu pot decât să mulţumesc inspiraţiei divine pentru acea clipă pentru că acest blog face parte din identitatea mea. Din momentul în care am început să scriu, gândurile mele au devenit tot mai vaste şi diverse. Şi nu m-am mai oprit.

Mulţi cred că este uşor să ai un blog, însă nu e deloc aşa. De multe ori intri într-o stare de-aia oribilă în care oricât de mult ai vrea să găseşti ceva interesant de scris nu reuşeşti. Iar când ai ce scrie, nu ai timp. Sau ţi-e lene. Oricum ar fi, un blog e o adevărată provocare. Nu mă refer la numărul de vizitatori pentru că nu m-a interesant niciodată. Nu sunt genul de persoană care să se roage de unul sau de altul să îi comenteze articolele sau să-i facă „views”. Nu am început a scrie acest blog pentru asta, ci pentru mine. E frumos să ai un locuşor numai al tău, unde nu există legi şi bariere, un loc unde poţi să-ţi faci de cap fără a risca să vezi privirile dezaprobatoare ale celorlalţi.

Am crescut enorm de mult în acest an şi trebuie să dăm Cezarului ce e al Cezarului: blogul m-a ajutat foarte mult. Am observat şi din modul în care vorbesc(nu atunci când mă prostesc căci fac de-astea foarte des) ci în conversaţii reale, cu un subiect interesant şi cu o persoană stăpână pe subiectul respectiv.  Însă şi modul în care scriu s-a schimbat. Nu vă gândiţi la scrisul de tip messenger căci nu-l suport. O limbă avem şi şi pe aia o pângărim. Mă refer la modul de exprimare şi la felul în care formulez o frază.

Cu ocazia aceasta vreau să-i mulţumesc blogului meu drag pentru tot ceea ce a făcut pentru mine şi pentru persoana care astăzi sta în faţa monitorului şi scrie acest umil articol. Îţi mulţumesc că m-ai ajutat să cresc, să mă maturizez şi nu în ultimul rând, să gândesc! De asemenea, le mulţumesc tuturor celor care au trecut pe aici. Şi mai ales celor care şi-au făcut timp să-mi citească bazaconiile. Vă mulţumesc tuturor!

Aş ridica un pahar de şampanie în cinstea ta acum, blogule, însă e cam târziu. Însă îţi promit solemn că următorul pahar ţi-l voi închina ţie. Şi-aşa a fost ziua şampaniei pe 4 august.🙂 La mulţi ani!

2 responses »

Lasă un răspuns

