Da' de unde atâta ploaie?!

Standard

Locul unde nu se întâmplă niciodată nimic. Scurt şi cuprinzător – cam aşa s-ar descrie minunatul oraş în care trăiesc. Dacă atunci când e soare şi vreme frumoasă abia îţi poţi găsi o ocupaţie, ce să mai zic despre atunci când plouă. Ca astăzi, aşa.

Însă cum eu prefer să mă plictisesc pe stradă şi acompaniată pe deasupra, am ieşit şi pe vremea asta căcăcioasă. Nu ploua când am plecat de acasă de aceea nu mi-am mai luat umbrelă. Adică mno, mie nu-mi place să car umbrela după mine nici dacă plouă cu găleata. Uite aşa ne-am întâlnit 3 crăiţe să ieşim pe afară. Două brunete şi o blondă.😀

Ce altceva decât să stăm şi să ne holbăm la maşini din staţie am fi putut face?! Adică în condiţiile date.  Peisajul s-a mai „colorat” în momentul în care au apărut nişte motociclişti polonezi şi s-au cazat la Leul de Aur. Ţi-era mai mare dragul să le auzi şi mai ales să le vezi motoarele. Ai mamă!

Întâlnirea însă s-a încheiat cam „umed” să zic aşa… mai ales pentru mine pentru că a trebuit să fug prin ploaie, fără umbrelă până acasă.  S-a dovedit a fi o experienţă destul de interesantă ca să zic aşa – „fugitul prin ploaie”, mai ales partea în care… hmm da! am ajuns leoarcă acasă.😀

Aşa arată o şosea de Sebeş - cu denivelări cu tot

Lasă un răspuns

