ABC-ul Electricii

Standard

Ce se intâmplă într-o dumincă noapte, când cei de la Electrica se plictisesc atât de tare încât trebuie să se joace din nou la butoane iar pe noi muritorii de rând să ne lase fără electricitate? Nu ştiu ce faceţi voi, eu însă ştiu ce am făcut aseară(când respectiva nenorocire s-a produs): am vorbit la telefon cu Simina. Blooonda meaaa!❤ Şi tot vorbind, tot vorbind, am început să creăm. Ce anume, se poate vedea mai jos! Enjoy!😀 PS: special thanks to Bogdan! ;;)

A – Ai plecat şi multe nopţi am plâns
Ai plecat fără niciun cuvânt.

B – Becurile noastre poate
Vor lumina vreodată toate?

C – Câte un pic, pic, pic
Până nu mai vedem nimic.

D – Dacă ploaia s-ar opri
Şi din cer n-o să mai cadă lacrimi
Stele ar răsări, curentul ar veni.

E – Electrina, nesimţina, te fraiereşte până când cade lumina!

F – Fată dragă, nu fii tristă, fiindcă e păcat,
Fără curent nu există net adevărat.

G – Gimme gimme gimme curent after midnight
Won’t somebody help me chase the shadows away?

H – Haos, nu dau nimic cu adaos
Ştiu că vreţi energie, nu repaus.

I – It’s curious, scandalous, don’t be so furious
Electrica’s a bad joke, don’t take it serious.

J – Jeane nu mai plânge, plânsul e de formă
Electrica nu-i moartă, Electrica se transformă!

K – Kilowatu’ mamii voastre!

L – Low connection!😥

M – Mesaj pentru Electrica: nu suntem proşti, nu stăm în corturi, facem eforturi să nu vă înjurăm!

N – Nimeni n-o să îţi explice ce e Electrica
Asta singur într-o zi cu ploaie-o vei afla.

O – O ce veste minunată când pana de curent de arată…

P – Pana voastră!

Q – Quando volveras? *sigh*

R – România, luminează-te!

S – (hai) Să dăm mână cu mână
Că n-avem curent de-o săptămână.

Ş – Şi strigă ELECTRICA!!! Mi-ai furat lumina!

T – Trei culori cunosc pe lume – de le-aş vedea mai bine…

Ţ – Ţi-am luat un cureeeeent
Mare cât inima mea, mare cât inima mea, mare cât inima mea…

U – Ui curentu’; nu-i curentu’!

V – Vii să stăm pe întuneric?

Z – Zero curent!

BONUS!

2 responses »

  1. Lasa, tu macar ai avut net :)) Eu n-am avut nici net, nici curent (uau!) si eram si cu bateria de la telefon pe low. Cam sufeream in intuneric, da’ mi-a trecut repede. Cred ca-mi fac hidrocentrala-n camera… cu apa de la robinet.

Lasă un răspuns

