Fără comment

Standard

Cred că am mai povestit despre buna(deşi foarte puţin) cu o altă ocazie. Nu există zi în care să nu râd cu/de femeia asta. E incredibilă. Cu siguranţă simţul umorului l-am moştenit de la ea căci de la mama cam slabe şanse. E mult prea serioasă.

Aşa deci, vă povesteam despre buna. Înainte să încep să povestesc întâmplarea propriu-zisă, trebuie să spun ceva neapărat: nu-mi place să spăl vasele! Nu ştiu de ce, însă de fiecare dată când aud de aşa ceva, mi se pune o pată pe creier. Nu ştiu de unde provine acest puternic sentiment de rejecţie a spălatului vaselor, însă cert este… că este!😀

Azi însă era rândul meu să le spăl(da, ştiu, vă pare rău de mine; şi mie mi-a părut). Soră-mea trebuia în schimb să facă altceva, nu-mi amintesc chiar acum, însă nu vroia să facă lucrul respectiv. Epica replică bunicii la auzul acestei negaţii a fost (citez) „Fără comment”. Apăi când am auzit-o, mai să nu mai pot respira din cauza râsului. A fost prima dată când am auzit-o pe buna zicând o astfel de expresie, mai ales pe tonul în care a folosit-o.

În orice caz, bătrânii sunt nişte fiinţe cu adevărat interesante.😀

Lasă un răspuns

