Adio…

Standard

Aş dori să ţin un moment de reculegere pentru cea care a fost tastatura mea. Îmi aduc aminte şi acum de clipa în care tata mi-a pus-o în faţă şi am strâmbat din nas. Predecesoarea ei era uşoară şi neagră. Şi a fost omorâtă de un fulger dar asta-i altă poveste. Iar ea… draga de ea era mare, grea şi albă. Nu mi-a plăcut, tânjam după cealaltă.

Însă timpul a trecut iar eu am învăţat să o iubesc. Am scris multe chestii împreună, tastele ei au fost apăsate de milioane de ori şi tot mai rezistau. A rezistat şi prafului care se aşeza nepăsător pe ea. Ce mai, a fost o tastatură credincioasă şi devreme acasă. Adică, mă aştepta mereu acasă.  Totul… până ieri.

Ieri i-a fost scris să plece din lumea mea în raiul tastaturilor. Nu a avut o moarte uşoară, o moarte demnă de ea sau de serviciile prestate. A murit înecată. Se pare că zicala „A se îneca într-un pahar cu apă” este până la urmă adevărată. Vina? Vina aparţine dragei mele surioare.  Însă… nu mai e nimic de făcut acum. Tentativele de resuscitare s-au dovedit inutile. Tastatura nu mai e!

Pentru că era noapte nu aveam de unde să-mi cumpăr altă tastatură aşa că singura soluţie a fost… on screen keyboard. Nu vă doresc să treceţi prin clipele de coşmar prin care am trecut eu sau să vă chinuiţi cu mouse-ul să scrieţi o frază mai complexă –  nu o să iese prea bine. Acum însă am altă tastatură iar aceasta seamana destul de bine cu răposata intru Domnu’. Atâta tot că e neagră şi nu mai are aspectul acela masiv.

Draga mea fostă tastatură, o să-mi aduc aminte mereu de tine cu drag şi nu o să uit niciodată acest an din viaţa mea în care m-ai slujit cu fidelitate. Mereu o să te port în inima mea. May God rest you in peace!😦

3 responses »

Lasă un răspuns

