Alea iacta est

Standard

De azi drumurile noastre se despart. Nu ştiu dacă e vina ta, vina mea sau vina noastră. Probabil că timpul îmi va desluşi această dilemă şi că mă va ajuta să realizez ceea ce s-a întâmplat. Nu mai vreau să încerc să îndrept ceva ce probabil a fost strâmb de la bun început, nu mai vreau să repar ceva ireparabil, nu mai vreau să sper că poate totul va reveni la fel cum a fost la început. Nu! Mi s-a terminat şi ultimul gram de speranţă, iar vânzătoarea mi-a spus că nu se mai fabrică. De ce? Nimeni nu mai vrea aşa ceva.

Te-ai schimbat, însă m-am schimbat şi eu. Nu mai suntem cum eram. Ne-am maturizat şi probabil acum ne-am dat seama că probabil, nu a fost să fie de la început. Suntem mult prea diferite şi probabil acele diferenţe sunt de vină. Pentru tot. Asta e. Începe să-mi pese din ce în ce tot mai puţin. Începe să nu-mi mai pese deloc. Lumea e ca un joc de ruletă: ne-am jucat numerele şi am pierdut.

Lasă un răspuns

