Mulţumesc!

Standard

Azi mi s-a întâmplat ceva ce nu credeam că o să mi se întâmple vreodată… Toată situaţia asta m-a lăsat pur şi simplu fără cuvinte, tocmai pe mine, cea care are mereu ceva de zis sau comentat. Ei bine, s-a întâmplat şi minunea asta. Cum? Am aflat azi că domnul Horia Brenciu mi-a citit una dintre poveştile de pe blog, La ultimul dans te aştept. Întreaga poveste este inspirată din melodia dânsului, Ultimul dans, pe care am postat-o şi aici pe blog cu ceva timp în urmă. Din melodie şi… dintr-un vis. Puse cap la cap, precum un puzzle, din cele două elemente a rezultat povestea.

Nu mai doresc decât să-i mulţumesc domnului Brenciu şi tuturor cărora le-a plăcut povestea. Înseamnă foarte mult pentru mine. Mulţumesc!

Link: http://horiabrenciu.ro/la-ultimul-dans-te-astept/

Lasă un răspuns

