Din lumea adultă

Standard

Cine a zis că adulţii nu-s amuzanţi?Dacă a zis cineva aşa ceva, îl rog să-şi retragă cuvintele! Aşa, vi le-aţi retras? Nu? Atunci ce mai aşteptaţi?! Aaa da, vreţi un motiv. Ok, mi se pare rezonabil.

Mărturisesc că făceam parte din categoria copiilor sau adolescenţilor care cred că adulţii(adică părinţii, bunicii, unchii, mătuşile, prietenii de familie etc) sunt plicticoşi, posaci sau învechiţi. Este adevărat că mulţi dintre ei au fost poate o dată în viaţă toate trei simultan însă cum rămâne cu restul timpului?

Îi iau pe ai mei ca exemplu, una bucată mamă, una bucată tată, alta bucată bunică. Nu cred că nu există zi în care să nu mă amuz pe seama lor. Buna, cu modul ei bâlbâit de a vorbi, datorat în speţe bătrâneţii, e o persoană foarte nostimă. Mi-e drag de ea când o văd că se chinuie să mă strige şi până să ajungă la numele meu, trece prin jumătate din arborele genealogic al familiei. Şi-apoi când se apucă să râdă, abia o mai poţi opri. Cu ea seamăn la capitolul ăsta.😀

Astăzi de pildă ai mei au avut ceva de lucru cu nişte lemne şi au chemat nişte prieteni de familie să ajute. Cred că vă închipuiţi cum e după câteva păhărele.

Ea: Dă-mi şi mie nişte ţigări.
El: Nu-ţi dau că mă doare mâna.
Ea: Hai mă, dă-mi şi mie o ţigare.
El: Tu n-auzi că mă doare mâna cât şi să mă aplec să iau pachetul şi să scot din el.
Ea: Cred că de zgrârcit ce eşti te doare mâna.

Mai spre seară a venit la noi un alt prieten de familie, care s-a întors din Spania pentru o scurtă perioadă în România.

Mama: Tu de când porţi ochelari?
El: De când… mi-o spus nevasta că nu mai văd bine.
Mama: Pă’ nu de atunci de când te-ai…?
El: Da, de când mi-o spus nevasta că nu mai văd bine să dau!

Acum, ori credeţi că familia mea e nebună ori încercaţi să v-o analizaţi pe a voastră. Oricum ar fi, doar voi ştiţi! Aşa deci, v-am convins că adulţii pot fi amuzanţi?

Lasă un răspuns

