Cadouri masculine

Standard

Mâine e ziua lu’ tata şi la fel ca în oricare alt an, habar n-am ce să-i cumpăr. Aşa că ce fac(sau mai degrabă ce am făcut) în această zi mohorâtă de iunie? Stau de ploaie, ce să fac! Stau de ploaie şi m-am apucat de căutat cadouri pe net, în sparanţa că mi se va aprinde vreun beculeţ. Ei bine, beculeţe s-au aprins destule. Păcat că niciunul nu a rezistat mult. De ce trebuie să-mi fie atât de greu să iau un cadou? Întotdeauna păţesc aşa.

Însă, dacă tot n-am reuşit nimic bun eu, măcar să vă amuz pe voi. Aţi fi surprinşi câte porcării se găsesc pe net.

Lasând un pic gluma la o parte, am găsit şi un site destul de mişto, plin de chestii trăznite, foarte amuzante. Puteţi să vedeţi voi, accesând următorul link: http://www.tu.ro/ . Aşa deci, eu ce-ar trebui să-i iau lui tata?!

4 responses »

Lasă un răspuns

