S-au mutat piţipoancele pe Facebook?

Standard

… se pare că da! Iar odată cu entităţile lor îşi iau şi întregul arsenal de agramatisme, prescurtări(că deh, economie de timp), mările de emoticoane şi pupincurismul. Ceea ce eu nu suport. Cred că singurul lor scop în viaţă este să adune multe commenturi, multe, cât mai multe! Deci eu una chiar nu le înţeleg filozofia de viaţă(ce filozofie, astea nu ştiu ce-i „aia”).

Eu am şi hi5(care are zilele numărate oricum) şi Facebook însăchiar nu m-a interesat de numărul commenturilor. Cea mai mare lipsa de personalitate mi se pare faptul că dai „comm” de genul „ce scumpha ejti :*:*:*” sau „nebunoooo ce thare ejti :x” etc la persoane pe care nu le cunoşti, nu le-ai vazut în viaţa ta, nu ai habar nimic despre ele. Nu au fost puţine dăţile în care mi s-au cerut commenturi. „ai vazut că ţi-am dat comm?”,  „da”, „îmi dai şi mie?”… Ţi-oi da… însă nu te aştepta la mare lucru. Celor ca tine nu am ce să le zic, eventual clasica formulă(şi aia mai mult aruncată în scârbă) „frumoasă :)”.

Aşa că fetelor, dacă daţi de mine din întâmplare, nu vă comsumaţi timpul şi energia să-mi comentaţi pozele. Chiar vă rog asta. Nu vă obosiţi să-mi demonstraţi once again că nu aveţi nimic în pătlăgeaua aia de pe umeri(sau cap în limbaj popular). Dar dacă vă mănâncă sub degete şi chiar vreţi să mă comentaţi, aveţi grijă la gramatică, topică, exprimare şi alte cele. Nu de alta, dar e stresant să tot dai „ignore”. :)))

PS: scuzaţi folosirea repetată a cuvântului „comment” şi a derivaţilor lui.😀

2 responses »

Lasă un răspuns

