Aiurea

Standard

E trecut de 12 noaptea, mă dor picioarele de nu mai pot şi nu pot decât să mă întreb decât la un singur lucru: ce s-a întâmplat cu vechea Eu? Andreea cea de demult nu vroia nici să audă de fuste sau rochii, acum le poartă cu plăcere. Înainte nici nu exista altă „culoare” înafară de negru, acum însă iubeşte tot curcubeul(mai puţin rozul). Ce să mai zic de pantofii cu tocuri, nici nu existau!

M-am maturizat foarte mult mai ales în ultimul an. Mi-am deschis mintea spre lucruri noi şi am încercat să gust câte puţin din fiecare.  Şi asta o să fac în continuare. Când mă gândesc la adolescenţa mea timpurie, îmi vine să râd. Dar cu siguranţă o să vă povestesc cu alta ocazie despre asta. Acum sunt mult prea obosită ca să gândesc. Aşa că dacă acest post vi se pare aiurea, chiar este.

Vă las. Mă duc pe tărâmul minunat al lui Moş Ene, să-l rog să mă lase să dorm cu unicornii pe o parcelă de curcubeu. Sau pe un nor, să văd unde mai e liber. Noapte bună!

Lasă un răspuns

