Childhood scents

Standard

Copilărie, cât de repede ai trecut! Copilărie, cât de rare sunt momentele în care pot să mai gust încă din tine! Copilărie, de ce nu te mai întorci încă o dată?

Cu nostalgie îmi aduc aminte de primii ani ai vieţii mele, când, deşi nu ştiam prea multe, eram fericită. Sau de vacanţele cu părinţii, fie la Ocna Sibiului, la Geoagiu, la munte, peste tot. Ţin minte că am ieşit odată la grătar pe Valea Sebeşului cu ai mei, unchi, mătuşi, prieteni de familie şi am plecat împreună cu verii mei la o ”plimbare” în susul unui izvor. Nu numai că m-am udat leoarcă, însă a urmat şi o bătăiţă pentru că i-am speriat.

Eram foarte neastâmpărată când eram mică. Odată eram acasă la verii mei, la apartament, şi ne băteam. Ştiţi cu ce? Cu păpuci! Îi aruncam unii spre alţii. Joaca ca joaca, însă eu mi-am primit un sabot greoi în cap. Tot ce-mi mai amintesc de atunci este faptul că am conştientizat lovitura şi că apoi m-am trezit la spital. Lovitura fusese atât de puternică încât mi-a fost spart capul şi a trebuit să mă coase.

Mama mi-a povestit o fază foarte haioasă pe pe vremea când nu aveam niciun anişor. Eu sunt născută pe 27 decembrie ’92, iar în ’93(după un an) au făcut ai mei bradul de Crăciun. În momentul în care tata a băgat instalaţia în priză, se pare că voinica de mine s-a ridicat în picioare, în pătuţ, şi timp de vreo 15 minute nu am zis decât ”Hiiiiiiii vaaaaaai! Hiiiiiiii vaaaaaaai!” Mama chiar se speriase la un moment dat, crezând că m-am ”defectat”!

Să nu uit de faptul că mergeam la cămin şi că uram să dorm de amiaz. Nici în zi de azi nu ştiu cum reuşeam să trec peste acele ”clipe cruciale ale existenţei mele”. Însă un lucru care-mi plăcea acolo era budinca cu biscuiţi la desert. Cu toate că am încercat să fac şi eu acasa, nu mai e gustul acela din trecut, care să mă facă să mă simt din nou copilă.

Copilărie, cât de repede ai trecut!

Lasă un răspuns

