Cetatea Alba Carolina

Standard

Sâmbătă au cântat Luna Amară la Alba Iulia şi eu nu am ajuns. De ce? Pentru că nu am găsit nici măcar o persoană care să vrea să vină. Bine, au fost şi care au vrut însă nu au putut. În fine, m-am împăcat cu ideea că de fiecare dată când vreau să fac ceva nu am cu cine. Nu ştiu cum, însă întotdeauna se întâmplă ceva. Asta sau „dacă nu vine X nu vin nici eu”. Replica asta mă enervează cel mai tare. Adică dacă eu nu pot să vin undeva, nici tu nu te duci, chiar dacă o să pierzi distracţia. Nu, dacă EU nu mă distrez, nici tu nu o să o faci! Egoism pur. Dar să lăsăm aceste lucruri deoparte, nu vreau să mă consum iar ca proasta din cauza tuturor. Şi care se simte, să se simtă!!!

Până la urmă am plecat la Alba Iulia cu tata şi cu soră-mea şi pot zice că a fost chiar foarte frumos. Nu am fost la Luna Amară, ci la Zilele Municiupiului. Ne-am perindat un pic printre tarabe(aceleaşi kitsch-uri ca de oricei). Apoi am plecat să vedem Cetatea. A fost în restaurare de câţiva ani, încă mai e, însă ce era mai important s-a făcut. Fiind zilele oraşului intrarea a fost gratuită. Altfel, preţurile ar fi fost de 2 lei-exterior(elevi, studenţi, pensionari), 5 lei-exterior(adulţi) şi 15 lei toate categoriile pentru interior.

Chiar vă recomand să veniţi să o vedeţi, e într-adevăr frumoasă. O să vă arăt câteva poze pe care le-am făcut, care sper să vă convingă. Nu sunt prea multe căci nu am apucat să fac, poate reuşesc să vă stârnescă curiozitatea şi  să veniţi şi să faceţi voi.😀

One response »

Lasă un răspuns

