DeviantART freaks

Standard

Deci, să începem cum altfel decât cu începutul. Eu am un cont pe DeviantART pe care ocazional mai pun nişte poze, la fel ca orice dA user. Astăzi, în timp ce-mi verificam mailul, am văzut că am primit un mesaj de la o anume Maria Johnson. Numele ăsta sună atât de tipic, nu ştiu, atât de previzibil. Mă uit să văd ce anume doreşte domnişoara Johnson de la mine, adică:

really nice🙂
i was wondering…do you think you could take some pictures of yourself crying sometime?
i think you’d look really beautiful when crying🙂

Iniţial am crezut că e vorba de o glumă. Eu nu am niciun fel de poză „sad” la mine de deviantART pentru că sunt o persoană foarte veselă. Îi trimit domn’şoarei un mesaj înapoi, curioasă să văd ce zice. PS: e la vrăjeală mesajul.

Hello. I have never thought of taking pictures of me crying. I think it’s because most of the time I am smiling. 🙂 I won’t promise anything, but I’ll do my best.🙂

Click send şiiii surpriză! Avem şi un răspuns.😀

yeah?🙂
any chance you could just record a video of it? it would capture sooo much more of the moment and the emotion and all🙂

În momentul ăsta îmi venea să râd şi să mă enervez în acelaşi timp. Auzi frate ce tupeu jegos pe ea. Însă i-am dat reply…

I think you have some issues you should try to fix. I won’t record anything with me and also, I won’t take pictures of me crying. You should knock on another door.

Iar răspunsul a fost destul de promt:

um…no issues…
I just really love the emotional stuff…
the crying is so beautiful to me…the tears, the emotion, the way each person has their own way of showing the emotion, the way the face looks and how it looks different on each person when crying… the pureness and rawness of it all when left natural and unhidden…the way each person wipes away tears differently too…its just all really really beautiful to me…
so yeah… there isn’t anything wrong with me, I just love emotional art…
sorry to bother you though…

Deci, cum anume ar trebui să interpretez întraga chestie? Să fie vorba de vreo obsedată din punct de vedere sexual care se încinge în timp ce vede oameni plângând sau e o fata normală care se emoţionează la vederea lacrimilor? Nu cred… mai degrabă e vorba de un troll care nu are ce face. The internet is full of obsessed little bastards! Şi acum stau şi mă întreb: unde au dispărut oamenii inteligenţi? :))

4 responses »

Lasă un răspuns

