Oldies but Goldies

Standard

Ieri cum am dat de Şuie Paparude mi-am adus aminte şi de alte trupe care erau difuzate la tv când aveam eu vreo 10-11 ani(adică atunci când încă mai era muzică bună). Sper că melodiile următoare o să reprezinte o surpriză plăcută pentru voi toţi, căci pentru mine cu siguranţă regăsirea lor a fost o surpriză!

Partizan – Fata mea
* Melodia asta este cu siguranţă epică din toate punctele de vedere! Vă sugerez să ascultaţi versurile cu atenţie căci descriu foarte bine multe dintre situaţiile actuale.

Taxi – Agentu’ 008
*A fost destul de greu să aleg o melodie de la Taxi căci ei au foarte multe melodii cu adevărat frumoase şi care transmit un mesaj clar, spre deosebire de muzica românească actuală. Chiar vă îndemn să intraţi pe Youtube şi să mai căutaţi!

Gaz Pe Foc – Adio
*Hehe, ce melodie! Chiar dacă este relativ veche, reuşeşte să atingă o coardă sensibilă. Şi nu, nu e vorba de întristare ci de faptul că realizăm cât de repede trece timpul…

Bere Gratis – Poveste de oraş
* Îmi aduc aminte că au fost la zilele oraşului acum câţiva ani, am cântat până am răguşit. Astfel de melodii rămân nemuritoare!

Direcţia 5 – Vreau să mai stai doar o zi(cu Andreea Bănică)
* Făcând abstracţie de faptul că Andreea Bănică(Blondy) cântă un gen destul de comercial şi după părerea mea de prost gust, melodia asta chiar e frumoasă.

VH2 – Trece Vremea
* Trece vremea într-adevăr, trece nepăsătoare peste noi şi peste sufletele noastre!

Holograf – Vine O Zi
* Holograf reuşeau să facă nişte melodii superbe în trecut, ceea ce nu pot afirma însă despre melodiile lor actuale. Îmi amintesc cu nostalgie de clasele primare când la chefuri ascultam Holograf şi dansam fetele cu băieţii. Astfel de clipe nu cred că se vor pierde vreodată.

PS: o să mai fac cu siguranţă un top de genul acesta deoarece mai sunt destule melodii care merită amintite!

Lasă un răspuns

