Perle şi Perluţe

Standard

Astăzi prin binevoinţa Siminei şi prin promptitudinea Dianei, o să vă mai împărtăşesc câteva perluţe, scoase de profesorii noştri dragi. Roll camera! :))

Profa de franceză:
„care e emisiunea ta preferată?”
elev:filmele de comedie!”

Profu’ de istorie:
„te apucă dardalaua şi dupa aceea gargalaua”
„Bella,dă-i pace la Alina sau Adina(era vorba de aceeaşi persoană),că mă scobor pe tine”
„absenţii să ridice mâna”
„arma nu e ca să o fâlfâi în faţa adversarului”
„ia spune tu cu guriţa ta aia ca un clopoţel”
„aşa te gândeşte tu cu tartacuţa aceea”
„hai mă frate că creşte barba dacă stăm după tine”
„şi femeile folosesc arma(toca toca) mai ditamai decât o bomba atomică”
„să enumerăm teritoriul acesta”
„bibi aia de lângă cici,vino aici în prima bancă mai aproape de inima mea”
„scumpeteo galbenă”
„conflictul roman e deschis bombeşte şi astăzi”
„scumpa mea Simina, istoria nu-i bârfă”
„aoleu mamiii”
„no acuma purcedem înainte”
„cu toate că-ii harta proastă,horodită, dar n’am făcut-o eu”
„deasupra îţi este exemplul, sub nas”

Profu’ de geografie:
„zonele rezidenţiale este ceea ce aveţi în faţa ochilor voastre”

Ora de desen:
„doamna profesoară, nu-mi iasă chiloţii”

Ora de biologie:
Profa: ce înseamnă mediu hipertonic?
Coleg: un mediu foarte tonic”

Ora de psihologie:
Profa: cine dă un exemplu de mimarea modestiei legată de performanţe şi succese?
Coleg: înseamnă să te îmbraci la modă?”

Ora de fizică:
Profu’: ce este viteza?
Coleg: cea cu mare merge maşinile?”

Lasă un răspuns

