Horia Brenciu – Ultimul Dans

Standard

Horia Brenciu cântă. Probabil în momentul aceasta vă întrebaţi cine e acest Horia Brenciu sau dacă vă sună cunoscut numele, încercaţi să vă reamintiţi cine e. Horia Brenciu e tipul acela care prezenta emisiuni pe ProTv în special. A mai şi jucat într-un serial sau film, nu ştiu exact. Şi acum cântă, cântă absolut superb. Următoarea melodie am auzit-o prima dată la EuropaFM, însă nu ştiam cine cântă, iar când am auzit am rămas plăcut surprinsă.

Nici nu ştiu când a fost ultima dată când o melodie românească a reuşit să-mi rămână întipărită în minte precum aceasta, şi mai mult de atât, să-mi placă cu adevărat. „Ultimul dans” este o melodie sensibilă de dragoste, o melodie cântată cu suflet. Felicitările mele domnule Breciu, aveţi un talent incredibil!

Versuri:

Aş da orice să fii ca ieri încă o zi
Cum mă priveai, cât mă iubeai
Nu, nu se uită vreodată şi mai fac un pas
Lin de dans ce ne aşteaptă

Lumea întreagă se-opreşte în loc
Timpul întors ca o carte de joc
Trece azi, trece mâine, la fel de nedrept
La nesfârşit
La ultimul dans te aştept

Aş spune stop
Aş şterge tot
Tot ce te doare

Dă-mi mâna ta
Dă-mi ultima
Şi cea dintâi încercare

Lumea întreagă se-opreşte în loc
Timpul intors ca o carte de joc
Trece azi, trece mâine, la fel de nedrept
La nesfărşit
La ultimul dans te aştept

Lumea întreagă se-opreşte în loc
Timpul intors ca o carte de joc
Trece azi, trece mâine, la fel de nedrept
La nesfărşit
La ultimul dans te aştept

Lumea întreagă se-opreşte în loc
Timpul intors ca o carte de joc
Trece azi, trece mâine, la fel de nedrept
La nesfărşit
La ultimul dans te aştept

Lasă un răspuns

