Balade rock

Standard

Acum mult timp v-am mai prezentat câteva din baladele mele preferate, aşa că m-am gândit că ar fi cazul să mai „înfăptuiesc” înce un mini-top. Sper să vă placă, pentru că mie cu siguranţă îmi plac toate!

Seal – Kiss From A Rose
Această melodie reprezintă una dintre melodiile mele de suflet, dacă nu MELODIA mea de suflet. Nu cred că am mai ascultat o melodie care să aibă versuri atât de profunde precum aceasta-o declaraţie de dragoste perfectă! Love remained a drug that’s the high and not the pill.

Laurenţiu Cazan – Say Something
Un artist român care nu este valorificat-Laurenţiu Cazan are un talent incredibil iar această melodie este dovadă vie a măiestriei sale. Say Something este cu siguranţă o melodie care merită ascultată! Say something/I wanna know what do you feel/’Cause you are driving my heart crazy!

Foreigner – I Want To Know What Love Is
Această melodie are o mulţime de cover-uri, însă pentru mine tot originalul rămâne the best! O melodie plină de emoţii! Nici nu cred că mai are nevoie de vreo prezentare, titlul este tot ce trebuie să ştiţi! And through the clouds I see love shine/It keeps me warm as life grows colder

Ronan Keating – If Tomorrow Never Comes
Melodia asta o ştiu de multă vreme, însă abia azi am reuşit s-o reascult. Este cu siguranţă o melodie demnă de ascultat, încărcată de emoţii şi iubire. So tell that someone that you love/Just what you’re thinking of/If tomorrow never comes

Roxette – Listen To Your Heart
Ah, Roxette! Cine nu a auzit de ei şi de muzica lor incredibilă? Aceastp melodie este practic un imn, un imn al dragostei! Listen to your heart there’s nothing else you can do.

Andrea Bocelli & Laura Pausini – Vivo Per Lei
Nu toţi ştim limba italiană, însă când îi asculţi pe Andrea Bocelli şi Laura Pausini cântând în duet această melodie, parcă fiecare cuvânt ţi se dezvăluie şi-i înţelegi sensul. Există multe variante ale acestei melodii, însă pe mine varianta prezentă reuşeşte să mă emoţioneze de fiecare dată! Vivo per lei perché mi fa/vibrare forte l’anima,/vivo per lei e non è un peso.

Bon Jovi – Always
Bon Jovi este cu siguranţă una dintre trupele din zona rock-ului de care auzit mai toată lumea, mai ales că au un număr de balade foarte frumoase. Always nu face deloc excepţie! Till the heavens burst and/The words don’t rhyme/And I know when I die, you’ll be on my mind

Heart – Alone
Recunosc că nu ştiu foarte multe despre Heart ca şi trupă, şi că nici melodiile nu le cunosc foarte bine, însă Alone se numără cu siguranţă printre preferatele mele! You don’t know how long I have wanted to touch your lips and hold you tight

Bryan Adams – Everything I Do, I Do It For You
Ţin minte că pe melodia asta au dansat mirii la o nuntă la care am fost. Nici că se putea o melodie mai potrivită! S-a încadrat atât de bine cu atmosfera, încât era imposibil să nu simţi că te afli şi tu pe ringul de dans, faţă în faţă cu iubirea vieţii tale, dansând şi cântand! Ce romantică am devenit dintr-o dată.😀 Search your heart – search your soul /And when you find me there you’ll search no more

Phil Collins – Against All Odds
Încă o melodie extraordinară! Simt că şi aici cuvintele ar fi de prisos, căci muzica reuşeşte de multe ori să ne găsească cuvintele atunci când noi ni le pierdem. And you coming back to me is against the odds and that’s what I’ve got to face.

One response »

  1. Pingback: 2010 in review – Wordpress s-a deranjat pentru mine ;D « White Pearl, Black Ocean…

Lasă un răspuns

