Verba, non acta!

Standard

Te crezi interesant însă nu eşti. Te crezi foarte deştept, însă din păcate nu posedezi un grad ridicat al coeficientului de inteligenţă. Vrei ca ceilalţi să te admire, însă nu-ţi reuşeşte. Ştii de ce? Pentru că eşti extrem de stresant! Vrei să obţii aprobarea mea în tot ce faci, să mă impresionezi sau habar n-am ce urmăreşti, te interesezi de lucrurile pe care le fac eu, te lauzi  în stânga şi în dreapta că faci aia şi aia, păcat însă că numai gura e de tine. Eşti un om doar de cuvinte, însă nu şi de fapte.

Ştii? Mă exasperează persoanele ca tine, care se „implică” în tot pentru a-şi gâdila orgoliul, însă nu fac nimic. Vrei ca toată lumea să te aprobe şi să se uite la tine ca un idol, ca un cunoscător a tuturor rahaturilor de pe lumea asta. Îi critici pe cei care nu te „urmează” în toate prostiile pe care le faci, îi dispreţuiesti pe cei care nu te pupă în fund şi care au curajul să-ţi spună în faţă părerea lor despre tine. Şi atunci când ţi-o împărtăşesc şi ţie, te superi şi pui botul, pentru că nu consideri că eşti aşa cum te văd ei. Ce mai, eşti hyper-mega-super-extraORDINAR.

Eşti suspicios de amabil câteodată, de parcă ai fi un pui de înger.Alteori, îţi dai arama pe faţă şi îi laşi pe toţi să te vadă aşa cum eşti cu adevărat: un profitor. Nu te sfieşti să jigneşti, pentru că nu gândeşti înainte să laşi cuvintele să-ţi iese din gură. Însă nici când îţi dai seama(într-un amânat târziu) nu-ţi ceri scuzele cuvenite. Tu, să te umileşti?! Niciodată. Aşa că mai bine să continui să trăieşti în universul tău perfect pe care ţi l-ai creat, în care toată lumea se află la dispoziţia ta.

Sunt foarte puţine persoane pe lumea aceasta care mă calcă pe coadă în modul în care îl faci tu şi crede-mă că într-un final n-au ajuns să aibă relaţii foarte bune cu mine. Nu vrei să ştii cum sunt când mă enervez, pentru că în momentul acela nu dau socoteală pentru reacţiile mele. Aşa că te sfătuiesc să menţii distanţa, nu te mai băga atâta în seamă pentru că nu eşti nici măcar 1% interesant precum te crezi. Şi să nu uit, NU te plac!

MELODIE

Lasă un răspuns

