Mami, fata aia rea se uită la mine!

Standard

Copii mici, nu-i iubim cu toţii? Cu feţişoarele lor curioase, cu ochişorii lor mari, dezarmându-te de fiecare dată când se uită la tine, cu mânuţele lor ca de păpuşi, cu pielea lor de Johnson’s baby!  Şi-apoi când îi mai auzi cum gânguresc şi cum se chinuie să scoată, fie şi măcar un sunet care să schiţeze cât de cât un cuvânt, ţi se topeşte sufletul! Se spune că ochii unui copil nu mint niciodată, iar unii dintre voi s-ar putea să fiţi de acord. Alţii, nu.

Alţii ca mine de exemplu. Eu sunt de părere că nu există fiinţe mai şmechere decât copii mici. Odată ce-ţi descopăr cusurile, ţine-te bine! O să profite de prostu’ de tine până se plictisesc. O să te sece de energii şi dinero. Iar atunci când nu le dai ce vor, ai dat de…:)) Pregăteşte-te sufleteşte şi mental să înduri plânsete, urlete şi cine ştie câte alte metode de persuasiune.

Niciodată nu am reuşit să mă apropiu de copii mici, de bebeluşi sau orice alt tip de pui de oameni. Nu ştiu cum de, aşa că nu mă întrebaţi, însă se pare că nu am acel ceva care să-i atragă pe cei mici înspre mine. Ca soră-mea de exemplu. Pfai, oriunde mergem „cu familia” şi există câte un împeliţat de-ăsta mic, soră-mea reuşeşte să-l cucerească. Habar n-am cum, însă toţi se ţin după ea ca o scamă care se ţine după haina aia care-ţi place ţie mult. Da, chiar aia!

De obicei când mă văd copii mici, ori se sperie şi o iau la goană, ori fac o faţă de-aia de „imediat urmez să plâng dacă nu te duci de aici”. Ce-i drept, nici eu nu depun efortul extraordinar să mă fac plăcută, pentru simplul fapt că nu-mi pasă. Da, nu-mi prea pasă de odrasla ta, chiar dacă în ochii tăi pare cea mai drăguţă, frumoasă, cuminte, sensibilă fiinţă EVAR!  Câţiva dintre voi m-ar putea cataloga în momentul acesta ca insensibilă + că probabil o să fiu o zgripţurioaică de mamă când vremea va veni. Om trăi şi om vedea…

Şi acum să mă întorc la subiect. Aşa, vă spuneam că în comparaţie cu soră-mea, sunt complet attract less pentru copii mici.  Cred că în cei 17 ani şi aproape 4 luni de viaţă, doar 3 copile pot să zic că nu s-au dat înapoi când m-au cunoscut. Soră-mea(care oricum n-avea de ales), vară-mea(care la fel, nu prea avea de ales) şi finuţa(care, într-un fel, avea de ales). Cel mai drag mi-e de finuţa când încearcă să-mi zică numele şi nu-i iese decât Andela. Eh, e bun şi ăsta! :))

Să nu uit de Freddie al meu, care deşi nu e un bebe propriu-zis, mă iubeşte aşa cum sunt! Şi eu pe el.😀

One response »

Lasă un răspuns

