Shakespeare peste noi

Standard

… cam aşa se prezintă situaţia actuală în care mă aflu. Adică nu numai eu, ci şi dragii mei colegi.

Încă de când am început clasa a 9-a diriga ne-a povestit despre visul ei, acela de a ţine anual un „Shakespeare Festival”, în care să-l omagieze pe dragu’ de Willie. Anul trecut nu am avut când să-i împlinim dorinţa, mai ales că ea vroia să învăţăm o piesă întreagă. Anul ăsta însă s-a mai deşteptat puţin aşa că avem fiecare câte un rolişor(rol mai mic adică) din câteva piese shakesperiene.

Deci, chiar sunt curioasă câtă populaţie inhabitantă a minunatului nostru liceu va veni la acest festival, după părerea mea, ştiinţifico-fantastic. Nu de alta, dar nu ştiu câţi o să aprecieze ce o să se întâmple sus pe scenă şi mai ales, câţi o să înţeleagă ceea ce se va vorbi pentru că întregul show va fi în limba engleză.

În fine, we will find out soon. Cam cu asta mi-am ocupat eu preţiosul meu timp lately. Mai multe detalii veţi afla la momentul potrivit, când o să vă relatez succesul sau rateul nostru. Rugaţi-vă vă rog să fie prima variantă, nu de alta, însă cu Dragobetele am avut un succses neaşteptat şi nu aş vrea ca Shakespeare Festival să nu fie la fel.

PS: care sunteţi din zonă, vă puteţi deplasa joi, 22 aprilie 2010, ora 18:00 în Sala Festivă a Colegiului Naţional „Lucian Blaga”. Vă aşteptăm!

2 responses »

Lasă un răspuns

