Cât de bine mă cunoşti?

Standard

Ok, recunosc că am fost parţial nesimţită că nu mi-am făcut vreme să vă zic „Sărbători fericite!” pe blog, însă nu mai contează asta acum. Sper că v-au fost fericite sărbătorile, că n-aţi făcut excese de niciun fel, că sunteţi bine şi sănătoşi.

Ok, destul despre voi, acum despre mine. :))) Ce modestă sunt. Mi-am făcut un fel de mini test online, cu întrebări cu şi despre mine(pentru că dacă eu nu eram, nimic nu era posibil desigur :)) ). Testul e relativ uşor, din perspectiva mea. Cei care mă cunoaşteţi, sunteţi invitaţi să-l faceţi. Şi ceilalţi, nu-i bai. :))

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1004101741358411&a=1&

Lasă un răspuns

