1 Aprilie

Standard

…sau peripeţiile clasei a 10-a F

Când e vorba de distracţie, noi suntem primii! Aşa că am profitat de această zi, unică în an ca semnificaţie şi am încercat să le facem câteva glumiţe nevinovate profesorilor. Prima încercare a fost schimbarea grupelor la engleză. În caz că vă întrebaţi cum vine asta, vă explic imediat fraţilor! Deci, eu sunt la profil uman, la filologie bilingv-engleză. Asta înseamnă că fac multă engleză, da! O chestie care se practică la acest profil este împărţirea la engleză a elevilor pe doua grupe egale, fiecare grupă având un profesor diferit. Grupa mea face cu diriga, iar cealaltă cu un domn profesor. Aşa că astăzi, în loc să plecăm noi la oră, a plecat grupa cealaltă. Când i-a văzut diriga a rămas un pic uimită. Apoi profesorul lor ne-a împărtăşi mica glumiţă pe care avea s-o facă grupei lui, dându-le extemporal cu timpul de lucru de 50 de secunde(normal că niciunul nu s-a prins).

Faza tare a fost însă la ora de matematică… Ştiţi ce-am făcut? Normal că nu, pentru că nu sunteţi colegi cu mine. Dar daţi-mi voie să vă „luminez”. :)) Am întors clasa. Adică am mutat catedra în fundul clasei şi ne-am întors băncile spre ea, iar pe tablă am scris „1 Aprilie – Păcăleală!”. Deşi unii au avut reticenţe în legătură cu această farsă, se pare ca doamna profesoara a gustat gluma şi s-a amuzat cumplit!

Ultima glumiţă însă nu ne-a reuşit… Ora de psihologie. Doamna profesoară este destul de fermă în privinţa uniformei, aşa că trebuie s-o purtăm neapărat. Noi ne-am adus fiecare câte o cravata de acasă, diferită de cea de la şcoală, şi ni le-am pus la gât la oră. Profa însă nu era în toanele cele mai bune aşa că a trebuit să ne putem iar cravatele de la şcoală…

Aaa da, să nu uit de ora de geografie când am protestat. Urma să dăm test şi ne-am rugat ieri de profu’ să nu ne dea, dar nu a vrut. Aşa că am făcut minipancarde şi i le-am arătat când a intrat în clasă la Ael. Era destul de amuzat de întreaga situaţie, aşa că ne-a propus o chestie: dacă-l batem la Conquiztador, nu ne dă test. Din păcate nu am reuşit, aşa că am dat test. Ghiciţi de care? De-ăla la mişto. Am luat 0. :)) Am zis că dacă ne trece notele, o să fiu prima fată din România(poate şi din lume) cu nota 0. Şi încă la geografie! :)) Până la urmă, ne-a mai dat 2 teste uşoare, la care puteam să ne trecem nota dacă vroiam. Şi uite aşa am mai adăugat un 10 la colecţie!😀

Per total a fost o zi frumoasă, chiar dacă vremea de afară a fost destul de capricioasă. Important a fost că sufletele şi minţile ne erau calde. La voi cum a fost această zi a păcălelilor?

Lasă un răspuns

