Omegle world :))

Standard

Ok, no dreams this time…

Şi nu, nu pentru că nu am mai visat nimic, pentru că… that was getting old! Am altceva mai amuzant pentru voi însă. Ştiţi site-ul Omegle? E un loc nemaipomenit pentru a-ţi alunga plictiseala care te apasă din când în când. Site-ul funcţionează relativ uşor, serverul respectiv te „cuplează” cu un alt user, posibil din altă ţară sau chiar continent, iar voi trebuie să chat-uiţi. Chestia e CĂ pe acest site îşi fac de obicei veacul puştanii aflaţi la pubertate în căutare de vreo gagică care să le arate tot, perverşi şi libidinoşi aflaţi în căutare de aceeaşi chestie, gay-i care îşi caută pereche, însă de ce nu, şi cei care fac doar mişto. Ca mine aşa.😀

Model de conversaţie:

Stranger: im gay
You: okekelang
You: me too
You: i like your booobs
Stranger: im a guy
You: you are sexy
You: i know xD
You: i am from irak
You: a am a bomb
You: boom boom
You: i explode😀
Stranger: you have msn
You: i am husama binladen
You: yes
Stranger: you have a cam
You: cheeseburger_pe_patine@hotmail.com
You: or my facebook
You: sexy bitch
You: or hi5
You: Binladen Boom
Stranger: ok hold on
You: i horny
You: boom boom boom try to get high
You: i`m on speed =D
You: i want to be like batman on drugs
Stranger: i just sent you a friend request
You: ok
You: i will add you later

Mai am încă vreo două conversaţii, însă sunt kilometrice aşa că vi le pun la download.😀

conversatie1
conversatie2

Ps: conversaţiile respective sunt la mişto, aşa că să nu vă aud. :))

Lasă un răspuns

