Just me and my imagination… (3)

Standard

Acum chiar încep să-mi pun semne serioase de întrebare…

După cum îi spuneam lui Adi, nu-mi amintesc ce am visat azi noapte. Nu-i nimic, se pare că vă pot delecta cu ciudăţeniile mele de după amiază. Dat fiind faptul că am ajuns după ce s-a terminat şcoala într-o stare de de-aia urâtă, cel mai bine caracterizată prin constatarea „Mă simt bleagă!”, mi-am făcut beauty sleep-ul de după amiază. Şi da, probabil aţi ghicit, m-am visat din nou la şcoală!

Cică era un zvon prin şcoală că unii aduc droguri sau chestii de genul. Eu la un moment dat am primit un mesaj ciudat în care îmi spunea cineva că trebuie s-o ajut pe o tipă pe nume Jojo. Acum, eu nu cunosc pe nimeni cu numele ăsta, aşa că faţa tipei era aşa, random. Ajunsă pe hol, am găsit-o pe aşa zisa Jojo, care vorbea la telefon. Părea foarte veselă, ca şi cum ar fi fost „high”.Cel sau cea cu care vorbea la telefon îi zisese să se ducă nu ştiu unde în şcoală, pentru că i-a lăsat ceva. În acel moment am luat-o la o parte şi i-am ţinut un discurs „anti-drog”(ştiţi voi, nu merită să-ţi strici viaţa şi sănătatea pe aşa ceva, etc). Cert e că numită Jojo m-a ascultat şi nu s-a dus.

Şcoală însa nu semăna cu şcoala. Cum să vă explic? Cei care ştiu cum arată Liceul „Lucian Blaga” din Sebeş ar putea înţelege mai bine. Da, de precizat că nu arăta ca şi castelul dărăpănat din visul anterior. Nu, semăna mai degrabă cu spitalul municipal: holuri întinse, înalte largi, iar un aer de spital domnea pretutindeni. Ca un fel de lume paralelă, în care totul se află cu susul în jos. Apoi un alt zvon a început să circule prin şcoală: că s-au găsit seringi în băi. În acel moment am început să umblu prin şcoală, căutând „ceva”(nu ştiu ce). Am ajuns la locul unde se află baia fetelor la etajul 1, însă ca să ajungi la baie trebuia să parcurgi un hol mai mic. Acolo se aflau profa de mate, o fostă colegă şi încă câteva individe. Profa pleacă dintr-o dată iar eu am întrebat-o ceva pe fosta mea colegă. Ceea ce-mi răspunsese ea însă nu avea legătură cu întrebarea mea şi nici logică nu avea(ca şi visul ăsta de altfel).

Apoi am ieşit din baie şi m-am indreptat spre ieşirea de la etaj. Ciudat este faptul că între cele două etaje se mai afla o baie, care avea uşă transparentă. Acolo cică nu s-au găsit nici droguri, nici seringi, ci erau scăpări de gaze. Cobor eu scările până la parter şi ma întâlnesc cu vară-mea, care era împreună cu 2 colegi. Când am vrut să-i zis despre Jojo şi ce s-a întâmplat cu ea… s-a tăiat filmul. De ce? Pentru că m-a sunat tata şi m-a trezit. :))

Deci… Eu sunt noua definiţie a cuvântului inexplicabil.😀

2 responses »

Lasă un răspuns

